sreda, 21. maj 2014

15. tekaški trening

Danes je bil kar pester dan, saj sem preko študenta delala v kuhinji kot pomočnica in bila tako 7h na nogah ter aktivno tekla gor in dol po kuhinji. Ko sem prišla domov, sem samo čakala posteljo, po počitku pa se mi spet ni dalo it teči...a potem sem se spomnila, da sem si na blogu zadala cilj 10 treningov v mesecu dni in da če bom tokrat izpustila, bom potem lahko samo še 3x počivala. Pri meni je pač tako, da najraje in najlažje grem tečt dopoldne. Ne vem zakaj je tako, ampak je že od vedno tako :)

Ker je bila ura že 19.30 in po gozdu ne maram teči zvečer, sem se odločila, da grem po asfaltu. Prve 3km je bila precej enakomerna in ravna proga, zadnji km pa sem se skoraj cel čas vzpenjala, zato je tudi utrip bil temu primeren. A uspelo mi je priti do vrha brez pavze in vesela sem za to :)


 
Povprečni srčni utrip je bil med 163 - 168, z izjemo zadnjega zahtevnega km, ko je bil kar 176 utripov/minuto. Tokrat sem res videla, da je Garmin prejšnje dva treninga štekal, ker je povsem razumljivo, da v hrib tako naraste utrip, ampak po ravnem, pa skoraj nemogoče. Povprečna hitrost teka je bila tokrat skoraj 9km/h :)
 
Zadnjič sem si zadala enomesečne cilje, ki bi jih tokrat skoraj že izpolnila. Pozabila sem dodati, da tisto so cilji za makadamsko progo, ki je v principu težja kot tale danes :) pač napredek je lažje oceniti na isti progi kot pa vedno na drugi.

Ni komentarjev:

Objavite komentar