ponedeljek, 19. maj 2014

14. tekaški trening - tekaški cilji za mesec dni

Načeloma tečem vsak drugi dan, vendar včeraj sem bila tako utrujena, da sem skorajda cel dan preležala. Mislim, da me že malo EMŠO daje in po žuranju rabim precej več počitka kot včasih, če grem dva dni zaporedoma ven pa da niti ne govorim - sem kot na pol mrtva :D ahh le kje so tisti časi, ko si bil drugi dan kljub žuranju relativno ok :)

Danes sem bila skorajda 1,5 minute hitrejša kot zadnjič, čeprav mi je v prvem kilometru kazalo rekorden povprečni srčni utrip 177 utripov/minuto. Mislim, da je za to kriva baterija, ker se mi to skorajda vedno zgodi, kadar jo je potrebno zamenjati.
Tokrat je bil tempo prva dva kilometra in naslednja dva precej bolj enakomernejši kot zadnjič :) povprečni srčni utrip z izjemo prvega kilometra je bil med 166 - 169 utripov/minuto, povprečna hitrost teka pa 8.42km/h. 
Tek niti ni bil tako naporen, zato je občutek po teku prav super :)
No, pa še cilji za mesec dni - do 15.6.2014:
-> narediti vsaj 10 treningov
-> povečati razdaljo na 5km
-> preteči 2km v času 13:30
-> preteči 3km v času 20:00
-> preteči 4km v času 27:30
-> preteči 5km v času 36:30
Dodajam: Zadani časi so za to makadamsko progo, ker je najlažje oceniti napredek na isti progi kot pa da tečeš, vedno na drugi :)

Toliko za tokrat :) se slišimo naslednjič! Lep tekaški pozdrav :)

Ni komentarjev:

Objavite komentar