sreda, 14. maj 2014

12. tekaški dnevnik

Danes sem že hotela odpovedati svoj tek, toda potem sem sama pri sebi rekla: "Če si ne moreš vzeti čas in dobiti voljo za tiste pol urce, ki jo potrebuješ za svojo rekreacijo, potem je res žalostno,"... in sem šla :) če ste mogoče že opazili, imam pogosto monogole sama s seboj. Ko sem jih začela pogosteje izvajali, sem se počutila kot da bi bila malo "čez les", ampak dokler mi bodo pomagali, se jih bom kar držala :D
Vir: Facebook -> Robertova preobrazba - z akcijo do kvalitetnejšega življenja
Danes je bilo malo nenavadno vreme, saj je sijal sonček, a vseeno pihalo in kazalo "le" 16 stopinj v senci. Vseeno sem se raje oblekla dolge hlače, kratko majico in malo bolj toplo dolgo majico. Ne morem reči, da me je zeblo, ampak tudi pretirano toplo ni bilo - na srečo :)
Povprečni srčni utrip je bil med 166 - 169 utripov/minuto, povprečna hitrost teka pa 8.57km/h.
Ne vem ali sem pridobila malo kondicije ali kaj je vzrok temu, da mi je že uspelo uresničiti cilja, ki sem si ju zadala 3 dni nazaj in o katerih sem pisala v objavi o 10 treningu. Dva izmed ciljev sta bila pretečit: 
-> 2km v času pod 14 minut = danes 13:54
-> 3km v času pod 21 minut = danes 21 minut -> ni ravno pod, ampak nad tudi ne, tako da štejem kot da sem dosegla tudi ta cilj :D
Kot zgleda sem si cilje vseeno premalo ambiciozno zadala ali je bil pač danes poseben dan in bom v prihodnjih dneh slabše tekla :) ne glede na to, sem zelo vesela, saj mi je dalo dodatnega zagona za naprej!

2 komentarja:

  1. Oo pridna! In čestitke za dosežene cilje! Res maš hiter tempo :) Jaz ko sem tekla sem tam nekje 6 min rabila za 1 km, pa sem včasih kmalu izdahnila. Bravo res! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala hvala :) hehe no sej ubistvu si bila ti še hitrejša kot sem jaz, pa tudi sama sem kdaj blizu tega, da se bom glih na tistem mestu ustavila in ne bom šla nikamor več :D a pogovarjanje sama s seboj dela čudeže, tako da se to še ni zgodilo ;)

      Izbriši