sobota, 2. avgust 2014

27. tekaški trening - tekaški cilji za avgust

Med tednom sem prihajala domov kar izmučena pa tudi vreme ni bilo ravno najboljše, saj je skoraj vsak dan padal dež :( a končno so prišli poletni dnevi (vsaj tako pravijo) in temu primerne temperature. Danes sem se zbudila spočita, čeprav sem vstala že ob 6.20. Prav teži mi, da kadar lahko spim, se kljub temu zbudim zgodaj. No, kakorkoli, če sem bila že budna, sem to izkoristila in si napisala spisek opravil za tekoči teden, ker sem prosta in ne delam. Med drugim sem tudi tek uvrstila na prednostno listo :)
Vir: http://www.eagleonline.com/the-magical-to-do-list/
Danes je bilo ob 8h zjutraj že 22 stopinj, tako da po eni strani še sreča, da sem tako zgodaj vstala in šla tečt. Tek ni bil niti tako naporen kot sem pričakovala po 4 dnevni pavzi. Počutila sem se precej lahkotno, da sem celo podaljašala razdaljo na 3km. Povprečna hitrost teka je bila 8.25km/h pri povprečnem srčnem utripu 166.
Ker bom v tem mesecu predvidoma delala samo en teden ter bila par dni na morju ali v toplicah, sem si zadala mesečne tekaške cilje. Orentirala sem se po mesečnih ciljih za junij, saj sem delno na podobnem stanju kot takrat. Cilji do 1.9.2014:
-> narediti 10 treningov
-> preteči razdaljo 2km v času 12:45
-> preteči razdaljo 3km v času 19:30
-> preteči razdaljo 4km v času 27:00
-> preteči razdaljo 5km
Ugotovila sem, da mi pomaga, če si zastavim cilje, ampak le če so kolikor toliko realni, ker drugače zgubim vso voljo pa tudi se preveč grebem za to, da bi jih dosegla in niti ne uživam v teku.

Lep poletni sončni pozdrav :)

P.s. Manikuro iz prejšnjega vikenda bom objavila v teh dneh, čeprav sem mislila, da mi jo bo uspelo med tednom, ampak nekako ni bilo volje.

Ni komentarjev:

Objavite komentar