ponedeljek, 4. avgust 2014

28. tekaški trening

Danes me je razveselila napoved za naslednje dni, saj kaže sončno vreme s pravimi poletnimi temperaturami :) zadnje leta me precej bolj motijo mrzle zime, kot vroča poletja kljub temu, da nimam klime v svojem avtu.
Vir: http://www.alohadenise.com/2014/05/
Tečt sem šla zvečer, zato sem šla raje po cesti, ker ne maram it po 19h v gozd. Odtekla sem 3km. V prvem kilometru me je tako špikalo v trebuhu pri strani, da nisem vedela, če bom sploh lahko odtekla 3km. Na srečo je bil teren precej raven in sem se spuščala, tako da je po 1.5km bolečina nehala. Zadnji kilometer teka je bil skorajda ves časa vzpon, ampak sedaj sem se ga že tako navadila, da kljub temu, da ne redno tečem po tej progi, mi ni tako hud kot na začetku pa četudi nimam veliko kondicije. Enostavno vem, da ga bom zmogla, če sem ga že tolikokrat, čeprav kdaj na vrhu ne morem niti dihati :)
Povprečna hitrost teka je bila 8.85km/h, povprečni srčni utrip pa 164 utripov/minuto.

Toliko za danes :) se slišmo kmalu!

Ni komentarjev:

Objavite komentar