nedelja, 17. avgust 2014

Zmedene misli

Zadnje čase veliko razmišljam o življenju in o uspešnih ljudeh. Spominjam se stvari, ki sem si zamislila, da jih bom dosegla, ko bom bila starejša. Mislila sem, da bom bila športno aktivna, z diplomo v roki in solidno redno plačo ter z osebo, s katero si predstavljam skupno življenje. Da sedaj niti približno nisem na tem položaju, ne bom posebej poudarjala. Zanimivo mi je predvsem to, da sedaj ko sem tako rekoč brez nekih obveznosti, se ne zmorem zorganizirati in doseči stvari ter se sprašujem, kako bom sploh zmogla nekoč redno službo uskladiti z družinskim življenjem in gospodinjskimi opravili. Priznam, vedno bolj spoštujem ljudi, ki jim to uspe. Želim si, da bi imela urejeno in pospravljeno hišo, a niti sobe nisem se še spravila renovirati, čeprav bi bilo to že zdravnaj potrebno.
Vir: https://twitter.com/paulocoelho/status/336081453630750720 
Sama sebi se zdim tako nemočna, kljub temu, da nekje znotraj sebe vem, da se človek lahko le sam spremeni in da je z močno voljo in vztrajnostjo vse možno. Rada gledem ali berem o uspešnih ljudeh, ki so dosegli tako rekoč "nemogoče" stvari. Zadnjič sem gledala na Preverjeno, kako je slep moški pretekel maraton in skrbi sam zase, enkrat poprej sem brala, kako so sladkornemu bolniku tipa 1 rekli zdravniki, da nikoli ne bo mogel teči več ur, a sedaj pridno premaguje velike razdalje... in potem se vprašam zakaj sama ne zmorem nekaj takega? Zakaj ne morem it preko sebe in se znebiti vzorcev, ki mi pravijo, da to je preveč zame?
Vir: http://www.desicomments.com/quotes-graphics/only-i-can-change-my-life/
Že res, da sem v zadnjem pol letu nekaj napredovala, a še vedno imam tisto slabo lastnost, da nekje na sredini obupam in si rečem, jutri začnem znova, "zbrišem" vse kar je bilo poprej ter si zamislim, da tokrat mi bo res uspelo. Seveda mi ne... 
Trenutno berem knjigo od Dr. Don Kennedy: 5 zjutraj, pa že zamujam!, v upanju, da mi bo pomagala vsaj malo bolje organizirati življenje in se znebiti slabosti.
 
Vir: http://www.filargo.com/5-zjutraj-pa-ze-zamujam-978-961-6655-48-4
Vsebina knjige: 5 zjutraj, pa že zamujam! je drobna in uporabna knjižica z BREZPLAČNIM delovnim zvezkom za vse, ki ste se odločili, da se boste otresli slabih navad in zaživeli bolj sproščeno. Zgodba pripoveduje o preveč zaposlenem in večno utrujenem Mikeu, ki si želi spremembe v svojem življenju, vendar ga čas nenehno prehiteva. 
Mikeu uspe vzeti vajeti v svoje roke, ko spozna gospoda z natančnimi navodili in črnim delovnim zvezkom. V nekaj mesecih opravi vse naloge in s svojim novim prijateljem se srečuje na neobičajnih krajih, kjer se pogovarjata o Mikeovih spoznanjih. Mikeu se uspe naučiti, kako končno zaživeti življenjsko zgodbo, ki si jo želi pripovedovati, namesto zgodbe, ki jo je bil prej prisiljen pripovedovati. 
Kakšni so torej nauki, ki so mu spremenili življenje? Sledite njegovi zgodbi in izpolnite svoje naloge ... Mike ni nič drugačen od vas. 
Na koncu vsakega poglavja boste našli tudi naloge, ki vam bodo pomagale na poti iskanja ljubezni, zdravja in uspeha. (Povzeto s strani: http://www.filargo.com/5-zjutraj-pa-ze-zamujam-978-961-6655-48-4)

V sredo grem na krajši oddih v toplice, saj se mi zdi, da sem že kar potrebna menjave okolja. Ponavadi me takšni oddihi napolnijo z energijo in se vrnem kot nova ;) mogoče se prej oglasim, mogoče pa tudi ne ;) Uživajte 100/h ;)

2 komentarja:

  1. Tudi jaz sem imela takšne zmedene misli.. In verjemi vedno se začne premikat v pravo smer, tudi če si zdi da se niti ne premikaš. Veliko sreče in energije ter motivacije.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala za spodbudo ;) če gledam po tebi, bi lahko rekla, da si mi skoraj vzornica, ker se mi zdi, da res slediš stvarem, ki si jih želiš imeti ali jih hočeš preizkusiti v življenju in to že pri 20ih. Te res občudujem :)

      Izbriši