petek, 8. avgust 2014

29. tekaški trening

Zbudila sem se sitna, tečna in to že ob 4h zjutraj. Skoraj 2h sem se premetavala po postelji in bila samo še slabše volje, nato pa mi je nekako le uspelo zaspati še za urco in pol. Vendar počutje ni bilo bistveno boljše. Sonce je že precej pripekalo, a vedela sem, da če ne bom šla tečt, bom cel dan slaba. Pojedla sem zajtrk, se preoblekla in šla. Ker je bila zjutraj še vedno rosa, sem šla tečt po asfaltni površini in se odločila, da bom šla raje bolj počasi, da mi uspe preteči 4km.

Uspelo mi je, vendar na predelih, ker je sonce že zelo sijalo, je bilo precej mučno, a rezultat je bil super - uspelo mi je odmisliti težave in posvetila sem se samo teku. Saj drugemu se nisem niti mogla, ker sem imela v mislih le to, da moram preteči 4 km in ne izdahniti vmes :D
Potrebovala sem 28 minut in 11 sekund, kar niti ni tako slab rezultat. Povprečni srčni utrip se je gibal med 166 - 177 udarci na minuto. Počutje -> SUPER! ;) tek me res zna skoraj vedno spravit v boljšo voljo, čeprav niti ne vem zakaj. Le včasih, ko sem totalno brez volje, se je tako težko spravit, kljub temu, da vem, da se bom potem boljše počutila.

Želim vam lep vikend ;)

Ni komentarjev:

Objavite komentar