nedelja, 21. september 2014

Po mesecu dni spet tukaj ;)

Razmišljala sem že, da bi naredila nov blog, saj sem nekako zašla in nisem zbrala več volje, da bi se sploh spravila napisat objavo, čeprav sem si po eni strani tega želela in me to tudi na nek način osrečuje. Nato sem se odločila, da to ne bo rešilo nič in sem raje pobrisala objave od kozmetike in manikur, ker nekako nisem bila zadovoljna z njimi, ostalo sem pa le malo bolj smiselno preuredila. Spremenila sem tudi videz in moram reči, da sem kar zadovoljna s spremembo.
 Vir: http://thegoldengypsies.blogspot.com/
Končno si je vzel brat čas zame oziroma za moj računalnik in ga uredil, da sedaj dela kot mora. Kupila sem nov disk in zaenkrt sem čisto navdušena nad hitrostjo, saj sem pred tem skoraj obupala nad PC-jem. Samo kaj, ko se človek kar preveč hitro privadi na to :) poleg tega imam zagotovljeno delo do marca, če res ne pride kaj posebnega vmes, tako da bom vsaj finančno kolikor toliko priskrbljena.

Žal pa ni vse tako bleščene... opažam, da brez kvalitetnega spanja, prehrane in rekreacije ni nič. Pri meni se zelo pozna, če ena izmed teh kategorijah ni poštimana, saj če premalo spim, sem tečna in brez energije, če jem vse po vrsti, mi tako niha nivo energije, da sem lahko zelo energična ali pa tako brez volje, kot da bi cele dneve garala, če se pa nič ne migam, je pa sploh rezultat brezvoljnost in me vsaka stvar ali delo precej utrudi... če povzamem, v zadnjem času sem precej brezvoljna in brez energije, naredim kar je nujno (služba in kakšno delo doma) in to je to. Vendar mi to že počasi preseda in grem sama sebi na živce. Jah spet začenjam, ni prvič, upam pa, da zadnjič, ko bom le dobila neko srednjo pot, katere se bom lahko vsaj delno celo življenje držala in ne bo takih vzponov in padcev, sploh glede hrane in gibanja. Ostalega pa itak ne more človek načrtovati, spremembe so vedno prisotne, včasih pa še kako potrebne :)

Lep začetek tedna vam želim! Se beremo v prihodnjih dneh, mogoče že jutri :)

7 komentarjev:

  1. Všeč!
    Ti kar vztrajaj pri vsem. Vem, da je včasih težko, vendar je potrebno gledat naprej pozitivno in v sebi najti energijo za več, ne pa da te ustavi brezvolja.

    OdgovoriIzbriši
  2. Super da si nazaj. Prav vsi imamo vzpone in padce. Tako da le brezskrbi in upam, da boš res našla tisto srednjo pot. Jaz sem jo v Slo našla. Zdaj pa ko em se preselila, pa se mi je obrnilo na glavo in zdaj iščem pri rekreaciji in bioritmu to srednjo pot..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Verjamem, da se ti je vse obrnilo na glavo in še enkrat ti čestitam za pogum, da slediš svojem srcu ne glede kaj drugi menijo na to :) no, upam, da bova obe našli srednjo pot.. držim pesti zate :)

      Izbriši
  3. Poglej, poglej, kdo je nazaj, fajn :) Všeč mi je nova podoba bloga.

    Glede nebleščečih stvari pa ... Nimaš kaj, pridejo taka obdobja. Nič preveč se sekirat, ker za nazaj itak ne moreš nič spremenit. Za naprej pa glavo gor pa kakšno brco sama sebi v rit, pa bo šlo. In itak, da bo šlo ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jaa spet sem tukaj ;) se povsem strinjam s teboj in dejansko, ko sem svoje občutke napisala in to nekajkrat prebrala, mi je kar dalo misliti, da ni smiselno, da vžem "mladostniška leta" proč le zaradi svoje brezvoljnosti, tako da sem si že dala brco v rit :)

      Izbriši
  4. Dokler nisem začela boljše razumeti svoje slabe občutke in ugotovila, da so to le opozorilo, da moram nekaj spremenit, mi je bilo grozno. Sedaj me pa poganja naprej... Je res, ko pravijo, ko si na dnu ali zelo blizu tega, nimaš kaj kot da se vzameš v roke in stvari izboljšaš ali se še naprej smiliš sam sebi..

    OdgovoriIzbriši