sreda, 01. oktober 2014

Dan D :)

Včasih je pač tako, da je potrebno svoje občutke le napisati in to večkrat prebrati, da se dejansko spraviš v pogon, sploh če gre za stvari, ki so odvisne večinoma le od sebe in ne drugih ter okolice.
Vir: http://www.pinterest.com/pin/322781498264892688/
Počasi že vzpostavljam nek ritem, saj po delu ne zgubljam čas tja v tri dni (čeprav včasih prav paše lenarit :)), ampak tudi kaj koristnega naredim. Sama opažam, da če nimam vsaj v osnovi nek sistem, se dnevi kar prelevijo v mesece in ne naredim nič. Odločila sem se, da bom spet začela rekreativno s treningi nogometa, ki bodo tokrat potekali 1x tedensko. Glede na mojo slabo kondicijsko formo, bo to zaenkrat čisto dovolj, vsaj kar se nogometa tiče :) 
 Vir: http://en.wikipedia.org/wiki/Saint_Louis_Billikens_women%27s_soccer
Bom pa zraven še pilates, kolebnico in kakšno vodeno vadbo preko youtube filmčkov ali po kakšne programu delala... ne vem še, zaenkrat mi je pomembno le, da se migam, saj vem, da se potem bistveno boljše počutim in imam tudi več energije, no vsaj potem, ko pridobim nekaj kondicije in me vadba ne samo izčrpuje, ampak tudi navdihuje.

Še vedno živim s starši, tako da večino hrane kupujeta starša. Ker bom imela sedaj reden dohodek, sem se odločila, da ga bom nekaj namenila za zdravo hrano in kupila stvari, ki jih ostali večinoma ne jedo, sama pa bi jih rada ali pa bi jih rada vključila v svojo prehrano :)

Spraševala sem se, zakaj sem tako optimistična, da bom uskladila rekreacijo z relativno zdravo prehrano... odgovor je sledeči -> točno pred dvema letoma, sem dosegla najvišjo točko kar se tiče mojih kg (63.7kg) in takrat sem se odločila, da bom vzela stvari v svoje roke. Na žalost sem si par dni po tem zvila gleženj, a kljub temu sem do lanskega poletja uspela postopoma znižati težo na cca 55kg. Ker imam nekaj zapiskov, kako sem takrat telovadila in jedla, se bom poskušala tudi tokrat po tistem držati, vem pa, da nisem pretiravala in sem sledila neki zmernosti tako pri vadbi kot pri hrani :) jedla sem večinoma vse, le da manjše porcije pri stvar, ki "redijo" - npr. namesto 4-5 palačink z nutello na obrok, samo 2 :)
Vir: http://mygiftsfromabove.com/category/on-our-kitchen-table/

Danes sem prosta, tako da je kot naročeno dan, ko grem lahko nakupovat :) po eni strani komaj čakam, po drugi pa ne vem niti kaj bom kupila ... no, se slišmo!

2 komentarja:

  1. Tudi jaz zelo rada delam po youtube filmčkih, osebno pa mi najbolj pomaga high fat-low carb prehrana, ravno obratno, kot bi si včasih mislila.. dejansko se mi zdi, da mi najbolj 'sede' k moji težavi- policističnim jajčnikom in posledično doseženih skoraj 70 kg.. je pa res, da so mi izkušnje pokazale, da kile niso ravno realne pri spremljanju napredka, saj z mišicami celo kakšno kilco pridobiš lahko, res pa, da centimetri izginjajo...

    ooo, treningi nogometa, zanimivo, od kdaj pa se že ukvarjaš s tem, kdaj te je prvič prijelo da bi to poskusila? že od malega ali niti ne tako dolgo nazaj? to imate potem tudi kakšna tekmovanja ali čisto tako, za sebe oz rekreativno?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tudi sama imam takšne izkušnje glede kg, vendar sem videla, da pri 55kg sem imela minimalno celulita, zato bi tako rada dosegla te kg seveda z normalnim prehranjevanjem in športanjem.

      Glede nogometa je tako, da ko sem bila majhna, sem ga vedno z fanti igrala na vaškem igrišču, pri 15ih smo s sošolkami premagale fante 3-3 in takrat ja padla želja, da bi ga nekoč res rada igrala :) pri 21 se mi je ponudila prilika in sem zagrabla ter ga igrala do skoraj 25 leta. Zdaj ga ne igram več, ker se ne dobim več v tisti ekipi in treningi niso bili tako kvalitetni kot so bli poprej ter mi je posledično volja upadla.. je pa bilo to rekreativno, punce smo bile stare od 18 - 40 let, poleti so tudi celodnevni turnirji ;) ker sem bila samska, je bilo to super zame, ker si poleti non-stop v akciji, ogromno ljudi spoznaš, pa tudi fantje drugače gledajo nate, če rečeš, da igraš nogomet :D saj ga pogrešam, ampak tako pač je.. mogoče če bo še kdaj prilika, bom začela spet s tem.

      Izbriši