ponedeljek, 28. julij 2014

26. tekaški trening

Za mano je res naporen žurersko obarvan vikend o katerem bom napisala kakšno besedo več v naslednji objavi, ko bom objavila tudi tematsko manikuro ;) opažam pa, da kadar imam tak vikend, ko žuram oba dni in manj jem, potem avtomatsko naslednje dni ne potrebujem toliko hrane. Prej sem jedla 5-6 obrokov kar obilne porcije pa sem bila še kar lačna, danes pa 5, vendar skoraj 1/3 manj hrane pri vsakem obroku in sploh ne čutim neke potrebe po hrani :)
Vir: http://www.sparkpeople.com/resource/quotes_translation.asp?id=79
No, pa naj preidem kar na tek, ker moram it zgodaj spat - jutri je treba vstat že ob 5.30 :/ še vedno sem na 2km razdalji in bom najbrž še cel teden, ker delam v kuhnji in sem že tako ali tako 7h na nogah. Tokrat sem bila še hitrejša kot zadnjič - za 32 sekund pri nižjem povprečnem srčnem utripu :) za 2km sem potrebovala 15 minut in 8 sekund s povprečnim srčnim utripom 167 udarcev na minuto.
Garmin Connect prenavljajo, tako da je povzetek teka tokrat v nekoliko drugačni obliki. Čeprav se včasih sprememb kar malo bojim oz. se jim ne moram tako hitro prilagoditi, se mi zdi, da tokrat res posodabljajo Garmin portal v bolj enostavnejšo, preglednejšo in modernejšo obliko. Kar mi je najbolj všeč, je to, da mi takoj, ko zazna napravo, prenese podatke, kar zmanjšuje verjetnost, da vmes zablokira :) več kot toliko pa se nisem še poglabljala, ker ni bilo časa pa tudi ni še dokončno vse posodobljeno.

Ni komentarjev:

Objavite komentar