petek, 25. julij 2014

25. tekaški trening

Slabo spanje, obupne sanje, popikana od komarjev... tako se je začel moj današnji dan. Ne ravno spodbudno :) Zbudila sem se res brez volje in povrh vsega še z bolečo glavo. Upala sem, da bo boljše, če bom šla še malo spat, tako da sem še cca 2h spala, pojedla zajtrk in šla tečt. 
Vir: http://www.cbsnews.com/news/booze-before-bedtime-may-lead-to-bad-sleep/
Ponavadi mi tek pomaga, da postanem boljše volje in imam več energije, včasih za več ur včasih pa le začasno. A nekako sem mogla priti k sebi :) počutje je sedaj res boljše, sem pa na teku dala vse od sebe, kar se vidi tudi po povprečnem srčnem utripu 169 na minuto. Hotela sem celo podaljšati razdalja, ampak potem sem si premislila in odtekla le 2km. Tokrat sem potrebovala 15 minut in 40 sekund, kar pomeni, da sem bila na isti progi hitrejša kar 1 minuto glede na 24. trening - ni slabo :P
 
Preizkusila sem tudi novo tekaško majico in moram reči, da se je kar dobro obnesla, čeprav se mi zdi, da mogoče malo preveč zadržuje toploto. Vendar, ko je malo zapihalo, me ni nič prepihalo kljub temu, da sem bila potna, kar je velik plus :) 

Jeej, ta teden sem šla že 3x tečt :) Upam, da bom nadaljevala v tem tempu. Se slišimo ;)

Ni komentarjev:

Objavite komentar