sreda, 23. julij 2014

24. tekaški dnevnik

Zadnje čase je precej spremenljivo vreme, zato sem se odločila, da bom tekla, kadar bom lahko pa čeprav bo to tudi dva dni zapored, čeprav tega v preteklosti nisem prakticirala. Zbudila sem se precej dobre volje, vreme je odlično, sonček prijetno sije in zato sem šla spet tečt. 
 Vir: http://fitfulfocus.com/shady-running-ua-marbella-frames-review/
Ker sem se zjutraj stehtala in videla, da imam 59.2kg, sem to popravila na svoji tekaški uri, zato tudi najbrž kaže več porabljenih kcal kot včeraj :) Proga je bila ista, 2km, čas 16 minut in 40 sek, kar pomeni, da sem bila celih 13 sekund hitrejša, občutek malenkost boljši, povprečni utrip pa 168 na minuto
Ko vidim, kako hitro sem izgubila kondicijo, je precej grozen občutek in sem kar jezna sama nase, da sem si to dovolila. Rada imam tek, ampak vseeno nekako ne vztrajam v tem več časa. Saj če ga ne bi imela rada, bi poskusila katero drugo rekreacijo, tako pa še kar vztrajam pri njem.
Vir: http://biocrossfit.com/2013/01/06/sunday-16/
Jutri bom imela počitek, saj čutim malenkost bolečine v levem kolenu in se mi zdi, da je to od pretiravanja, čeprav je kar žalostno slišat, da je za človeka pri 25 letih dva dni zaporednega teka po 2km preveč :(

2 komentarja:

  1. Po mojem dva kilometra nista preveč. Samo nimaš mišič ki bi tvoje koleno varovale in zato ti med tekom nabija in tako povzroči bolečino. Dejansko je najboljše tečt, ko že imaš razvite vsaj mišice na nogah, saj tako ne trpijo preveč kolena in kolki.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zgleda, da bom mogla res delat preventivno vaje za kolenske vezi, da ne bo prišlo do kakšnih poškodb. Ni vredno, da se zaradi lenobe uničim kolena za vse življenje.

      Izbriši