ponedeljek, 14. april 2014

Razmišljanje o prvem četrtetju življenja


Pred več kot dvema mesecema sem praznovala svoj 25 rojstni dan, ki ga nisem preživela tako kot sem si zamislila. Bila sem bolna, ne ravno prešerne volje. Začela sem se razmišljati o dosedanjem življenje in se spraševala vse mogoče stvari. Najbolj me je prizadelo dejstvo, da je šlo zadnjih 4-5 let mimo kot bi mignil, a obenem se nimam s čim pohvaliti, da sem dosegla ali naredila v tem času. Kot bi ostala v 20 letu, vmes bi me zamrznili in se zbudila na 25 rojstni dan – kar boleč občutek, priznam. Diploma me čaka, sem brez službe, brez rednega dohodka. Zdi se mi, da nisem nič napredovala na osebnem in duhovnem področju. Krog prijateljev in znancev s katerimi se družim, se čedalje bolj oža, počnem stvari, ki me ne pretirano veselijo in ni napredka. V glavi imam ogromno ciljev, a nekako ostane le pri tem. Začela sem že precej raznih projektov, tudi v sklopu bloga, ki so se ostali nedokončani.

V zadnjem pol leta je šlo še dodatno precej stvari narobe. Imela sem tudi nesrečo, na srečo le z materialno škodo, a žal je to name vplivalo precej psihično. Vedela sem, da če ne bom nekaj ukrenila, se mi bo zmešalo. Nekako sem se zaposlila z delom doma, okoli hiše in je bilo lažje. Prvi teden niti ne, a sčasoma sem čedalje manj razmišljala o tem, čeprav sem bila dobra šele po kakšnem mesecu in pol. Vendar to ni bila edina stvar, ki je šla narobe. Dejansko vsakič, ko sem se malo dvignila, je prišlo nekaj slabega, kar me je potolklo in sem bila slabe volje, mogoče celo v rahli depresiji. Še vedno je bolj klavrno stanje, da ne govorim o tem, kako mi niha razpoloženje. Počutim se super, ko gre nekaj narobe, pa sem tako obupana kot da bo konec sveta. Danes se je zgodilo nekaj, lahko bi rekla tisti trenutek, ko sem se zavedla, da tako res ne bo šlo več in moram vzeti življenje v svoje roke. Ni enostavno začeti gradit prave temelje pri teh letih, ko imaš že nekako izoblikovan karakter in mišljenje, a pravijo, da le sam sebe lahko spremeniš, drugega ne moreš. Mogoče tudi zaradi tega, ker imam tako mišljenje, določene stvari vidim popačene in se sploh ne zavedam, da me imajo nekateri res radi in ne vidijo v meni človeka, ki bi povzročal same težave, ampak dobro punco.

Res si želim živeti tako kot si sama želim ali vsaj približno tako. Vem, da nikoli ne bo popolno, ampak če bom že počela samo nekaj stvari, ki me veselijo, bo tudi to vplivalo na boljše moje počutje. Vem, da bo potrebnega ogromnega truda, zato sem najbrž zavlačevala s tem toliko časa, ampak ko enkrat vidiš, da nimaš kaj izgubiti in vidiš, da to ni življenje, ki ga želiš živeti, je malo lažje. Težka bo se znebiti vse »navlake« v svojem življenju, se naučiti poslušati samo sebe ter se naučiti in spremeniti, kar si želim. 

Ko sem začela gledati razne motivacijske zgodbe, brati knjige o tem in ko vidiš, da nekdo zmore in mu je uspelo, si misliš, da lahko tudi tebi uspe. Po naravi sem bila vedno optimistka, zadnje leto se je to spremenilo v totalno pesimistko, sedaj pa mislim, da počasi stopam na realno pot in se zavedam, da brez truda, vztrajnosti in volje ne bo nič. Toda, ko vidiš, da nekdo res verjame vate (to sem spoznala šele danes), je lažje.. imaš vsaj upanje, da ti bo uspelo in če bo šlo kaj narobe, podporo, da spet ne obupaš.

Ne vem točno zakaj sem se odločila pisati javno o tem, ampak nekako sem čutila, da to moram narediti.

12 komentarjev:

  1. Se je meni že tudi podobno zdelo. Da ko gre, gre vse ko pa ena stvar ne gre pa nič ne gre. Ampak sej veš da so stvari take kot jih vidimo. lahko si misliš da dežuje in ne moreš ven lahko pa si srečen, ker ti ne bo treba vrta zalit (:
    sicer pa se mi zdi da si nekaj dosegla. Sem brala tvoj post o teku pa si zram misla joj začela je s kolebnico skakat, zdej pa že kilometre teče. Bravo :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tudi sama sem včasih tako gledala. A v zadnjem času in letih se mi je čisto preveč stvari naložilo, ker jih nisem sproti reševala in vem, da so potrebne spremembe. Enostavno na takšen način ne zmorem več in mi gre čedalje bolj vse na živce ter postajam tečna sama nase in na druge (brez razloga).

      Hehe to je res, sicer me sedaj bolezen bremza, ampak takoj ko bom boljša, bom nazaj tekla :) res hvala za vse spodbudne besede :)

      Izbriši
  2. To, da ugotoviš, da tako ne gre več naprej, in si to tudi priznaš, zna biti včasih še težje kot potem dejansko stopiti v akcijo, tako da je že to, da si se odločila, da je treba nekaj naredit v zvezi s tem, svojevrsten dosežek. Tako kot to, da to tudi na glas priznaš, kar zna biti pa še težje. Po moje si na pravi poti, tako da zdaj kar tako naprej! Prvi korak, ki je ponavadi najtežji, si že naredila, tako da bi moralo biti zdaj samo še lažje.

    In želim ti, da se čim prej pozdraviš! ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je bilo najtežje nekomu to povedati oziroma mu priznati, saj nisem vedela, kakšen bo odziv. Ko sem naletela na relativno pozitiven odziv, sem vedela, da moram to nekam tudi zapisati (izbrala sem blog), da bom vedno imela na očeh, ko bom želela obupati in spet tavati z dneva v dan. Sedaj pa bo potreben naslednji korak.

      Hvala, upam, da bom res kmalu zdrava ;)

      Izbriši
  3. Življenje ne gre v vodoravni smeri, ampak na poti so vzponi in padci in za deževnimi oblaki se še vedno skriva sonce. :) Če se ti zdi, da nisi v tem obdobju ničesar naredila in da je stanje še vedno isto, nimaš ničesar za izgubit, če začneš delat stvari, ki so ti všeč. Mislim, da si s tem blogom in telovadbo že začela delati na tem in na svojem boljšem počutju. :) "Discover your passions, play your life, reach your dreams! " Srečno na poti do uresničitve sanj in nikdar ne obupaj! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Se povsem zavedam tega, a pri meni ne gre za krajše obdobje, ampak se vleče že nekaj let. Dejansko mislim, da sem celo stagnirala in sem na slabšem položaju kot npr. 5 let nazaj, predvsem osebnostno. Je pa tudi res, da sem blog začela s tem namenom, da bom nekaj spremenila v svojem življenju in sledila svojim sanjam in željam. Bila je svetla točka v zadnjih nekaj mesecih, upam, da od sedaj naprej ne bo več ena izmed redkih :)

      Res hvala za spodbudne besede! Mislim, da sedaj ravno to potrebujem :)

      Izbriši
  4. Samo pokončno naprej in s pozitivno naravnano glavo pa bo. Nekateri se moramo malo bolj pomatrati, da pridemo do tistega kar si želimo. Vem, da ti bo uspelo.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tudi mama mi je rekla, da me življenje precej preizkuša in mi ne ravno prizanaša, a vseeno se nekako borim in skušam biti pozitivna. Že precej časa ni več tako, kot zgleda, ampak vem, da dokler s seboj ne razčistim in začnem delati na sebi, ne bo nič boljše.

      Hvala ti za ta komentar :)

      Izbriši
  5. Ta leta, ki tako hitro minejo so res prav grozna. Upam, da ti bo boljše in da boš dosegla vse zastavljene cilje, ki si si jih zadala, čeprav brez padcev, pač ne bo šlo. Nisem si mislila, da imaš že 25 let. :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vidiš, tako pride, če obtičiš pri 18-20 letih in zato avtomatično deluješ mlajši :) edina pozitivna stvar tega :)

      Se zavedam, da ne bo šlo brez padcev, ampak, upam, da bo v prihodnje več vzponov kot padcev ter bom postala bolj močna oseba in se ne zlomila za vsako malenkost.

      Izbriši
  6. Tudi jaz bom kmalu 25 in kar velikokrat se sprašujem kam naprej, še posebej zdaj ko končujem fax.. Se mi pa zdi da samo stagniram.. :s tak da nas je vec takih.. Samo moramo se nekam premakniti, zaenkrat živeti iz dana v dan :) male cilje si postavljat :) mogoče te življenje preizkuša ampak boš pa zato tudi bolj cenila to kar ti bo dalo. Le počasi naprej, delat na sebi.. Pa bi se zadeve tudi mogle na boljše obrnit.. Upajmo :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jah najbrž so tudi takšni časi, ki nam niso ravno najbolj v pomoč :( drgač se pa čisto strinjam s teboj, z postavitvijo manjših ciljev in z dosego le-teh je človek bolj srečnejši in vidi, da vse le ni tako črno. Čeprav je pa res, da se je kar težko premakniti iz take točke in početi nekaj, kar do sedaj nisi navajen, kljub temu, da veš, da ti bo pomagalo v prihodnje doseči kar si želiš.

      Izbriši