nedelja, 6. april 2014

5. tekaški trening

Zjutraj sem se današnjega teka precej veselila, a potem je tako naneslo, da sem morala narediti par stvari, ki niso bile v planu in mi je volja upadla. Nekajkrat sem si sama pri sebi rekla, da res moram it, če ne drugega zato, da bom lahko na blogu o tem pisala in zgleda, da je to pomagalo :) Preoblekla sem se, obula tekaške copate in odšla na zrak. Po petih minutah sem bila prav vesela, da sem se prisilila, čeprav sem imela malo težke noge in se mi je zdelo, da sem bolj zadihana kot pretekle treninge.
 

Pot je bila ista kot prejšnje treninge, le zadnji del poti sem malo skrajšala, ker sem se bala, da me bo preveč prepihalo. Kljub 20 stopinjam ni bilo tako zelo toplo, ker je pihalo.
Tokrat je bil utrip malenkost višji in sicer med 163 - 173 utripov/minuto, povprečna hitrost teka pa 8.23km/h. 
Včeraj sem si naredila okviren plan in se odločila, da bom imela 5 treningov z isto kilometrino in nato povečala razdaljo za 1km. Upam, da se mi bo ta metoda dobro obnesla in ne bo preveč zame. Tako, da drugi teden začnem s 3km. Me je že mikalo, da bi danes podaljšala progo, ampak sem se odločila, da se bom raje držala prvotnega plana :)

Ni komentarjev:

Objavite komentar