petek, 4. april 2014

4. tekaški trening

Danes sem svoj trening odpravila po 12h in moram priznati, da je prav prijetno spomladansko vreme in idealno za kratke rokave ter 3/4 hlače. Ne vem zakaj sem mislila, da je bolj mrzlo in sem se zato oblekla dolge hlače in dolgo majico. Najbrž mi ni treba poudarjati, da me je precej spotilo že zaradi tega in sem prišla domov precej rdeča v obraz :)

Še vedno tečem po isti makadamski poti, vendar bom morala pot zamenjat ali narediti malo večji krog, saj bom naslednji teden podaljšala razdaljo teka na 3km.
Povprečen srčni utrip se je gibal med 159 - 170 utripov/minuto, povprečna hitrost teka pa je bila 8.28km/h. Glede na prejšnji trening, sem vse čase krogov izboljšala, kljub temu, da je bil povprečni srčni utrip med tekom skorajda isti.
Pozabila sem povedati, da ponavadi, ko nekaj časa ne tečem, začnem vedno tako, da se orentiram samo po srčnem utripu in sem ponavadi na začetku teka hitrejša in nato zmeraj bolj počasnejša. Zanimivo pa je, da ko pridem malo bolj v formo, sem prva dva km bolj počasnejša in naslednje km lahko držim hitrejši enakomeren tempo. To se mi je zgodilo tudi na eni izmed tekaških prireditev, saj sem imela prva dva km tako težke noge, da sem mislila, da se bom kar ustavila na mestu, vendar od 3km naprej sem pa kar letela :)) sem se že večkrat spraševala, zakaj je temu tako, a nekako nisem prišla do pravega zaključka.

Ni komentarjev:

Objavite komentar