sreda, 9. april 2014

6. tekaški trening

Ni mi čisto jasno, zakaj sem zbolela v ponedeljek, a na srečo sem danes že precej dobro in zato sem se odpravila na tek, čeprav je bilo v planu, da bom šla včeraj :) že res, da je pomlad in so temperature blizu 20 stopinj, ampak na momente se mi je zdelo, da je še bolj toplo, pa še sonce mi je pustilo malo sledi na obrazu. Drugič si moram obvezno nanesti sončno kremo na obraz, ker res ne bi rada, da me zapeče, saj se mi zdi, da potem zgledam prav starikavo :/

Ta teden začenjam s 3-kilometrsko razdaljo. Cilj je še vedno teči po makadamskih in gozdnih poteh, saj se asfalta raje izogibam. Pot je precej razgibana, ampak tako pač je pri nas naokoli. Dokler tečeš 2-4km je precej vzponov in spustov in zato kar mučno, če si (ponovni) začetnik.
 
Povprečni srčni utrip se je gibal med 162 - 169 utripov/minuto, povprečna hitrost teka pa je bila 8.24km/h.
 
Vesela sem, ker že opažam majhen napredek na telesu in videz bolj čvrstih nog pa čeprav je za mano le 6 treningov. Je pa res, da pazim tudi na prehrano, se ne prenažiram in imam 4-6 obrokov ter skušam spiti vsaj 1l vode ali nesladkanega čaja, kar se kaže predvsem na bolj ravnem trebuhu :) razlika v kg je minimalna - 0.5kg odkar tečem, pazim na količino obrokov in tekočine, a na oblačilih se mi že pozna, kar je le dodatna motivacija, da nadaljujem v tem slogu naprej :) jeeej pa končno sem prišla spet pod 57kg :D

Ni komentarjev:

Objavite komentar