nedelja, 01. junij 2014

Poročilo o tekaških treningih v mesecu maju 2014

Mislila sem, da bom napisala objavo o naslednjem tekaškem treningu, a nekako je naneslo, da nisem šla od srede nič tečt. V petek me je po študentskem delu zunaj tako premočilo, da sem komaj čakala posteljo, da se vsaj malo ogrejem, ker me je precej mrazilo, a sem morala mamo počakati, da je končala delati -> po 2h čakanja sem le prišla v toplo posteljo in na srečo odnesla brez večjih posledic, le spala sem do sobote zjutraj. Včeraj sem šla žurat, danes sem pa uničena kot da bi ne vem kaj počela :D pa niti pila nisem... eh jaa :)
Vir: http://www.skunkwire.com/that-was-a-good-party/

Najboljše, da kar preidem na številke :) V mesecu maju sem opravila:
-> 11 tekaških treningov: 5x po 3km in 6x po 4km
-> skupna razdalja treningov: 49.97km
-> skupni čas: 6:29:03 
-> porabljene kalorije: 2820 kcal
Najboljši in najslabši čas na določeno razdaljo (tekla sem po 3 različnih progah):
2km                         3km                        4km
14:52 -> 12:03          22:17 -> 18:43         29:58 -> 25:45

Glede na številke moram reči, da sem kar zadovoljna sama s seboj in s svojim napredkom. Sedaj pa moram le v tem tempu nadaljevati, da bom končno uresničila svojo dolgoletno željo - preteči maraton, čeprav do takrat je še daleč in bo potrebno še precej več kilometrov preteči ter delati tako na vzdržljivosti in fizični pripravi kot na psihični :) vem, da me še čaka ogromno dela, ampak zadala sem si, da si bom razdelila cilj na manjše dele in se veselila vsakega napredka, čeprav bi si človek včasih želel, da ne bi šlo vse tako počasi :)

4 komentarji:

  1. Ooo bolj ko gledam te številke, bolj mi je všeč ta mesečen način deleženja in primerjanja. Zelo dobro. Vsekakor se vidi napredek. Čestitam (:

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe meni tudi, dejansko prav uživam v primerjanju in analiziranju raznih podatkov. Pa tudi tako takoj vidiš ali je prišlo do kakšnega napredka ali ne, če že sam tega ne prej občutiš na lastni koži - manj zadihana, lažje noge, bolj lahkoten tek ipd :)

      Izbriši
  2. Saj vem, da sem ti že enkrat napisala, ampak čisto nič en škodi še enkrat :) Bravo za napredek, res je super, razlika med najboljšimi in najslabšimi časi je res ogromna, sploh za tako kratke razdalje. Kar tako naprej in ni vrag, da pri taki volji in motiviranosti ne bi enkrat pretekla maratona! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Se strinjam :) zdi se mi, da je razlika tako velika, ker sem na začetku res v slabi formi. Hehe jaz upam da, čeprav do takrat je še daleč :) če pomislim je maraton ravno razdalja od mojega doma do fanta in nazaj :D

      Izbriši