ponedeljek, 2. junij 2014

19. tekaški trening

Za mano je že 19 tekaških treningov, kar niti ni tako malo :) je pa tudi res, da se spomladi in poleti lažje spravim teč, ker je večinoma lepše vreme, več sonca in dnevi so daljši, tako da lahko tečem tako zjutraj, če sem doma ali zvečer, če delam ali imam kakšne obveznosti :) zunaj je že prijetno toplo in to že ob 8h zjutraj, kar je super, vsaj zame, ki obožujem tople dneve in visoke temperature.
Vir: http://theunworkingmom.blogspot.com/2012/06/of-hot-days-and-dirty-pools.html
Vedela sem, da danes ne bo ravno najboljši tek, ampak na moje začudenje se niti ni toliko poznalo, da nisem tekla od srede. Saj ne da je šlo ogromno časa mimo, ampak včasih se mi je takoj poznalo, če sem šla tečt šele po 4 dnevu in ne vsaki drugi dan. Opazila pa sem, da bi bilo dobro vključiti intervalni trening, ker opažam, da se je srce že nekako navadilo na ta napor in je utrip v povprečju nižji kot prej. Če želim teči hitreje, pa me nekako noge ne ravno ubogajo. Odtekla sem 4km po gozdni poti, s tem da sem tokrat malo prilagodila progo.

 
Povprečni srčni utrip teka je bil 157 - 168 utripov/minuto, povprečna hitrost teka pa 8.56km/h.
Naslednjič bom šla najbrž tečt 5km :) Po eni strani komaj čakam, saj opažam, da 4km že precej lažje pretečem, pa tudi domov ne pridem vsa rdeča kot paradižnik, ampak je za malenkost manjša rdečica, kar je tudi znak napredka :)

Ni komentarjev:

Objavite komentar