ponedeljek, 13. januar 2014

Mesec je mimo in prvi rezultati so že vidni :)

Pred dobrim mesecem sem na blogu pisala o tem, kako nisem še obupala nad projektom Oblikovanje postave in verjeli ali ne, po enemu mesecu so že vidne majhne spremembe. V tem času sem začela skakati s kolebnico in moram reči, da mi je kar precej prirasla k srcu :) sploh mi ni takšna muka kot sem si sprva mislila, da bo. Nekaj pomaga tudi to, ker ob tem poskušam dobro glasbo, ki mi da res veliko energijo in me spravi v dobro voljo. Vedno poslušam te komade: Alesso Vs. One Republic - If I Lose Myself (Alesso Remix), Alesso Feat Matthew Koma - Years in Armin Van Buuren Feat Trevor Guthrie - This Is What It Feels Like potem pa še tiste, ki nanesejo. Poleg tega sem opazila, da že imam nekaj več kondicije in sem bolj eksplozivna :) 
Začela sem tudi z izzivom No junk food challenge in mi gre zaenkrat dobro od rok. Tudi prenajedanje se je bistveno zmanjšalo in me šele na par dni zagrabi pa še takrat v manjših količinah kot me je nekoč - moram potrkati na les, da se to ne bo več spremenilo na prejšnje stanje! :)
Vir: https://www.facebook.com/pages/VITALNO-TELO/116397465080?hc_location=timeline

S 1.1. sem si zadala, da se bom več gibala kot preteklo leto. Sestavila sem si okviren plan, ki se ga zaenkrat držim, le kakšne dni med seboj zamenjam.
Rekreacija:
1.1., sreda -> počitek
2.1., četrtek -> 6x150 in 1x100 poskoki s kolebnico
                    -> Winsor Pilates - Advanced Body Workout
3.1., petek -> počitek
4.1., sobota -> 6x150 in 1x100 poskoki s kolebnico
                   -> Brazil Butt Lift - Tummy Tuck
5.1., nedelja -> Brazil Butt Lift - Cardio Axe
6.1, ponedeljek -> 1h trening nogometa (ogrevanje + igranje)
7.1, torek -> 6x150 in 1x100 poskoki s kolebnico
                -> Winsor Pilates - 20 minute workout
8.1., sreda -> 1h trening nogometa (ogrevanje + igranje)
9.1., četrtek -> počitek
10.1., petek -> 5x200 in 1x100 poskoki s kolebnico
                   -> Brazil Butt Lift - Bum Bum
11.1., sobota -> Brazil Butt Lift - Cardio Axe
12.1., nedelja -> počitek
13.1., ponedeljek -> 4x250 in 1x100 poskoki s kolebnico
                           -> Brazil Butt Lift - Tummy Tuck
                           -> 1h treninga nogometa (ogrevanje + igranje)

Opazila sem, da sedaj že lažje delam vaje za trebušne (Tummy Tuck, Winsor Pilates), aerobika (Cardio Axe) mi ne dela večjih težav in vaje za noge ter zadnjico (Bum Bum) mi je uspelo prvič po par mesecih pavze narediti v celoti (cca 30min vaj, večinoma počepi). Zelo vesela in ponosna nase, čeprav sem potem še v soboto in predvsem nedeljo precej čutila mišice od Bum Bum vadbe. Hoja po stopnicah je bila najbolj težavna, kot da bi imela 80-90 let :D ampak danes je že veliko boljše in sem lahko normalno telovadila :)

Primerjava rezultatov:
8.12.2013 - december         12.1.2014 - januar
Kg              58.2           ->       57.2
% maščobe  25.6           ->       24.9         
% vode       54.2           ->       54.7
% mišic       36.6           ->       36.8
Mere
Prsi             91              ->      89,5
Pas              70              ->      68,5
Trebuh        82               ->      79
"Kosti"         87,5            ->      85
Boki            100,5           ->     99
Stegna         57               ->     56,5
Koleno        37                ->     37,5

Sedaj moram samo v tej smeri nadaljevati in ni vraga, da mi ne bo uspelo! Sploh, ker opažam napredek pri izvedbi vaj, pri poskokih s kolebnico in nasploh več energije :)

14 komentarjev:

  1. pridnaaa :) jaz se bom pa vpisala v fitnes :) ker sama doma nič ne dosežem:) hehe je pač bolj privlačno gledati tv na kauču :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Za telovadbo doma moraš bit kar precej motiviran, da si dosleden in vztrajaš :) jah meni fitnesi niso všeč, zato sem toliko bolj vesela, ker obstaja toliko različnih vadb na internetu :) a si že prej hodila v fitnes ali se boš prvič vpisala?

      Izbriši
  2. Čestitke (:
    Mene nekaj zanima, kje so te vaje, ki jih izvajaš, npr. Bum Bum, Tummy Tuck, Winsor Pilates itd.?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Na internetu sem jih našla ;) mislim, da jih na youtubu ni, tako da poišči na googlu pod Brazil Butt Lift (Bum bum, tummy tuck,..) in Winsor Pilates. Če ne dobiš nič, mi sporoči pa ti bom poskusila nekako poslati po internetu :)

      Izbriši
    2. Hvala sem že brskala in nekaj našla in še bom malo brskala :P

      Izbriši
  3. No super, da se že pozna! :D Kolebnica je res ql ko se je malo navadiš ;) A si imela v mislih tudi before & after fotografije objavljat al ne še? :) Bi bilo res zanimivo :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sem res ful vesela, da se že pozna in mi je dalo novega zagona za naprej :) mislila sem imeti before&after slike, ampak tokrat se nisem slikala. Ponavadi slikam s telefonom, ampak če ni prave svetlobe, so slike slabe, digitalec je pa precej star in slike so skorajda še slabše kot s telefonom. Tako, da bom zaenkrat le te podatke objavila, v prihodnje pa upam, da tudi slike :)

      Izbriši
  4. Vau, za en mesec je to lep napredek :) Lahko samo vprašam kje si našla vaje, ki jih izvajaš?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Res je, glede na vmesne manjše krize, sem mislila, da bo slabši napredek ali ga sploh ne bo :)

      Poišči na googlu pod Brazil Butt Lift (Bum bum, tummy tuck,..) in Winsor Pilates. Če ne dobiš nič, mi sporoči pa ti bom poskusila nekako poslati po internetu :)

      Izbriši
  5. o pridna. le tako naprej :) me veseli, da lahko nekje spremljam napredek :D pol vsaj vem, da se da, če se hoče :D!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala za spodbudne besede ;) hehe upam, da bom res dokazala, da vse se da, če se hoče ;)

      Izbriši
  6. Pozdravljena! Nominirala sem te za Liebster Award: 2014 Edition, podrobnosti si poglej na mojem blogu :) upam, da si boš vzela čas in odgovorila na vprašanja, ker se mi zdiš precej zanimiva oseba in bi rada več zvedela o tebi :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Čestitam za napredek, le tako naprej :)

    OdgovoriIzbriši