ponedeljek, 3. februar 2014

Brazil Butt Lift - vadba za oblikovanje trebuha, zadnjice in stegen

Včeraj sem se pogovarjala s prijateljem, ki mi je omenil, da bi lahko šli za prvi maj na lepše. To seveda pomeni krajše oblekce, mogoče že kopalke in razgaljene postave. Torej motivacija več, da začnem bolj zagnano migati. 
 Vir: https://sl-si.facebook.com/BigSpringBreakKanegra/timeline

Na misel mi je prišla celotna vadba Brazil Butt Lift, ki je še posebej učinkovita za oblikovanje trebuha, zadnjice in stegen. Do sedaj sem delala le posamezne vadbe, toda tokrat bom za spremembo začela delati po programu, ki traja skupno 60 dni. Danes sem že opravila prvi dan vadbe in počutim se super :) 

Vir: http://angrytrainerfitness.com/2011/08/testing-the-trainers-the-brazil-butt-lift-program/

Najprej je treba določiti tip postave in na podlagi tega delaš po določenem programu:
-> vitka postava, brez izbočene zadnjice = lift & shape schedule
-> poudarjena zadnjica in boki = slim & shape schedule
-> nabiranje maščob tako na predelu trebuha kot zadnjice in stegen = slim & lift schedule
-> nedoločen tip postave = classic schedule
Program vadbe je med drugim objavljen tudi na blogu The fitness focus.

Sama bom delala po programu slim & shape :)
Predvidena vadba za teden 3.2. -  9.2.2014.:
  1. ponedeljek -> basics, bum bum = OPRAVLJENO :D
  2. torek -> cardio axe, tummy tuck
  3. sreda -> bum bum
  4. četrtek -> počitek
  5. petek -> cardio axe, high & tight
  6. sobota -> bum bum
  7. nedelja -> počitek
Če vas zanima kaj več o tej vadbi, lahko pogledate njihovo uradno spletno stran ali blog The fitness focus na katerega sem danes naletela. Blogerka je objavila svoj celoten napredek po tednih, na strani imate tudi kolendar za posamezno postavo in še marsikaj.

Pa še to: Kolebnice še nisem opustila, vendar ker moja počasi razpada, moram kupiti novo. Najbrž bom kupila tisto s števcev poskokov, vendar jih je toliko, da se še nisem odločila, katero bi vzela.

Se slišimo :) 

6 komentarjev:

  1. Saj bistvo pri teh programih je, da ga narediš od začetka do konca in potem lahko primerjaš rezultate. Po končanem programu pa je pametno še delat kakšno posamezno vadbo iz programa da vzdržuješ pridobljeno postavo.
    Problem je v tempu našega življenja, ker se je težko organizirat, da to redno počneš.
    Pri Brazil butt lift mi je še šel na živče voditelj, ki je res zoprn in čisto nasprotje Shaun T-ja. (pa nisem jaz delal vadbe ampak moja).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dejansko je to prvič, da delam vadbo po določenem programu in se strinjam s teboj, da je kar težko si vzeti čas in se tako organizirati, da lahko slediš temu programu.
      Mislim, da nisi edini, ker sem prebrala na nekem forumu, da je kar nekaj ljudi odvrnilo od te vadbe ravno trener - voditelj, ampak na srečo mene ne moti :)

      Izbriši
  2. Tale BBL imam že ful časa na računalniku, pa se mi še ni uspelo spravit zraven, vedno najdem kakšno drugo stvar. Je pa res, da npr. kardio zame v stanovanju žal ne pride v poštev, ker moram vaditi bosa, pa nočem preveč skakat, da si ne naredim s tem kakšne škode.

    Si mi pa dala motivacijo, da izpod postelje privlečem kolebnico, ki se je prej eno leto in pol tam valjala neuporabljena, tako da zdaj spet odkrivam, kakšno veselje je to :) Imam pa tako, ki ima v ročajih uteži, in se mi zdi prav super.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Na srečo živim v hiši, tako da tega problema nimam, sem pa med študijem bila v stanovanju in vem, kako to zgleda, ko moraš paziti, da nisi preveč hrupen pa še prostor je ponavadi problem.

      Kolebnica je zakon! Resno :) pa hvala, ker si omenila uteži - bom bila bolj pozorna na to pri nakupu.

      Izbriši
  3. Živjo!

    Koliko časa na dan pa približno poberejo vaje?

    OdgovoriIzbriši