ponedeljek, 23. december 2013

Če se želite premakniti naprej, boste morali pustiti nekatere stvari za seboj. (Steve Jobs)

Če ste facebookov uporabnik in so vam všeč razne motivacijske slike in zapisi, vam svetujem, da všečkate stran Dosezi sanje, ker je res super :) sama si najboljše shranjujem in občasno bom katerega izmed njih tudi objavila. Tokrat me spodnji citat ni pustil hladno in ga povezujem z navadami, ki jih imamo ljudje.
                                                                            Vir: facebook.com/dosezisanje
Navade so lahko dobre ali slabe. Nekatere osrečujejo, druge uničujejo, a ne glede na to so del človeka in vsakdo jih ima, vendar to še ne pomeni, da se jih ne da spremeniti. A žal to ne gre tako preprosto, sploh če so del tebe celo življenje. Pri nekaterih moraš vztrajati vsaj kakšen mesec, pri drugih par mesecih, da jih vzameš za svoje, proti najbolj zakoreninjenih pa se je potrebno bojevati celo življenje in če le parkrat popustiš, zapadeš spet na stare tire. Sama mislim, da so prehranjevalne in vadbene navade ene izmed tistih, ki jih je precej težko spremeniti in moraš biti res dosleden, če hočeš, da je viden napredek. Sama sem šla že večkrat skozi ta proces, nekaj časa vztrajala, včasih več, včasih manj, toda spet zašla na stare tire. Nisem čisto na začetku, saj nekatere dobre navade sem le ohranila, a pri tem je pač tako, da kratkotrajne diete ne pomenijo nič, pomembno je najti ravnovesje med zdravo prehrano in občasnimi pregrehami, da se lahko tega držiš celo življenje in ob tem ne čutiš, da si za nekaj prikrajšan. Prav tako kot za prehranjevanje, velja to za rekreacijo - potrebno je najdi obliko rekreacije, ki te kljub naporu osrečuje in že zaradi tega želiš vztrajati ter se redno rekreiraš pa naj gre to za tek, kolesarjenje ali aerobiko, odbojko, pilates ali fitnes, body pump ali kaj drugega. Ko dobiš rekracijo, ki ti je res všeč, je veliko lažje vztrajati pri njej, kljub naporu, ki je potreben :)
                                                   Vir: http://www.pinterest.com/pin/569846159072308616/

Povzetek od 15.12. - 22.12.
Rekreacija
15.12., nedelja -> 5x200 in 1x100 poskoki s kolebnico
                       -> Winsor Pilates - 20 Minute Workout
16.12., ponedeljek -> Brazil Butt Lift - Tummy Tuck
17.12., torek -> počitek
18.12., sreda -> cca 30 min vaj za noge, trebuh in roke
19.12., četrtek -> 5x200 in 1x100 poskoki s kolebnico
                       -> Winsor Pilates - Advanced Body Workout
20.12., petek -> počitek
21.12., sobota -> 4x250 in 1x100 poskoki s kolebnico
                      -> Brazil Butt Lift - Tummy Tuck
22.12., nedelja -> počitek
CILJ: 4-5x tedenska vadba IZPOLNJEN :) nekatere vaje za trebušne mišice že lažje delam in lahko skoraj popolnoma sledim sodelujočim v videoposnetkih, tudi poskoki s kolebnico mi gredo kar dobro :)

Prehrana
-> večinoma sem si dnevno pisala jedilnik, ki sem se ga precej držala
-> zelo sem ponosna nase, ker kljub krizi, ki sem jo imela v torek in sredo ter sem hotela res vse jesti, kar sem dobila pod roke, sem se temu uprla, tako da sem imela 6-7 obrokov, namesto običajnih 4-5 in jedla vmes vsaj na 1.5h - nekako sem se zamotila, da mi je to uspelo :)
-> ta teden sem kar 3x naredila polovično porcijo tiramisuja in kljub temu, da sem ga par dni dnevno jedla (nadomesila en obrok), me ni čisto zapeljal, je pa mogoče, da sem zaradi njega imela povečan apetit...
CILJ: brzdanje mojih napadov prenajedanja je tudi tokrat IZPOLNJEN, čeprav z večjo muko kot zadnjič :)

Teža in %
15.12., nedelja              22.12., nedelja 
57.7kg                           57.5kg
% maščobe 25.3%            % maščobe  25.2%
% vode      54.4%            % vode       54.5%
% mišic      36.7%            % mišic      36.8%

2 komentarja:

  1. joj, js mam tele napade, da bi pojedla vse kar pride pod roke tedensko. :)
    le pogumno :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe mi je precej poznano to, tudi po pakrat tedensko so mene zagrabili, ampak upam, da se to ne bo več dogajalo in bom dovolj vztrajna ;)

      Izbriši