sreda, 6. november 2013

Uvod

Že več časa se spravljam k pisanju bloga in dejansko sem ga pred 14 dni tudi začela pisati, ampak žal ugotovila, da mi tista stran ne nudi vsega, kar si želim od bloga. To je tudi razlog, da sem tukaj :) Glede na to, da večina blogov, ki jih spremljam, uporablja to spletno stran, najbrž ni tako napačna in upam, da tudi mene ne bo razočarala.

Na začetku sem imela malo problemov, saj je bil moj želeni naslov bloga že zaseden, ampak nekako mi je uspelo si izmisliti nekaj, kar je povezavi s tem ;)

Pisala bom o oblikovanju postave, spremembi prehranjevalnih navad, rekraciji ter nekaj tudi o kuhanju, čeprav sem zaenkrt precej laik kar se tega tiče. Kozmetika mi je tudi precej pri srcu, zato sem se odločila, da bom občasno napisala kakšno oceno izdelka, poslikala manikuro, moje nove pridobitve ter mogoče tudi kaj sem v določenem obdobju porabila ter moje naj stvari določenega meseca. Na katera področja me bo še zaneslo, pa bomo videli sproti.

To bi bilo to za začetek ;)

http://www.123greetings.com/events/you_go_girl_day/eoct_yougogirlday_pcard2.html

Se slišimo!

Ni komentarjev:

Objavite komentar