četrtek, 7. november 2013

Moja zgodovina prehranjevanja in rekreacije

Dejstva in "pomembne" prelomnice:
1. Do 16 leta se mi še sanjalo ni, kaj je celulit. Ko bi bilo tudi sedaj tako :)
2. Do konca srednje šole sem precej jedla, vendar sem kljub temu imela normalno postavo. V času faksa se je to spremenilo in sem opazila, da se je začela nalagati maščoba po telesu. Med tednom sem se poskušala paziti - sem si sama kuhala in jedla le tisto, kar sem si predhodno kupila (nisem študirala v domačem kraju), a žal sem med vikendi vse nadoknadila in se precej prenajedala, saj doma je bilo precej več hrane in tudi sladkarij na zalogi.
3. Športati sem začela bolj redno po 20 letu in takrat je padla tudi želja o pretečenem velikem maratonu - 42km. Še vedno sem le pri besedah in neuresničeni želji :)
4. Za bolj zdravo prehrano sem se začela zanimati pred 3 leti, vendar nekako je ostalo samo pri zanimanju, ne pa tudi udejanjenju bolj zdravih prehranjevalih navad.
5. V zadnjem letu me pa vedno bolj mika fit natrenirana postava in si jo vedno bolj želim, a žal besede niso dovolj, zato sem se odločila, da začnem s pisanjem dnevnika, ki mi bo v pomoč pri spremljanju napredka, saj bom imela vse na enem mestu, obenem pa bom mogoče še komu za motivacijo. Seveda se zavedam, da bodo prišli tudi slabi trenutki, ampak upam, da jih bom uspešno premagala. 

Na računalniki imam že precej shranjenih motivacijskih slik, a ker nimam vira, sem jih sedaj poskušala najti na spletu. Ne morem verjet, ampak sem imela kar precej težav, da sem dobila vsaj približek postave, katera mi je všeč :)


                            vir: http://www.diva.si/forum/viewtopic.php?t=3584&postdays=0&postorder=asc&start=4515

Naslednjič pa o mojih napakah, ki jih delam pri prehrani in rekreaciji ter ciljih. Se slišimo :)

Ni komentarjev:

Objavite komentar