sreda, 26. marec 2014

1. tekaški trening

Že kar nekaj časa si želim, da bi končno vodila svoj tekaški dnevnik in odločila sem se, da ga bom delila z vami. Kar se tiče tekaških podvigov je bila zame zima precej mirna, saj sem opazila, da sem v zadnjem letu postala veliko bolj "zmrzljiv" človek in me hitro zazebe ne glede na to, koliko se oblečem. Mogoče je to tudi zato, ker nisem bila tako športno aktivna, saj pred leti nisem imela problemov s tem.

Včeraj sem zasledila na facebook pod aktivna.si spodnjo sliko in odločila sem se, da nimam več kaj zavlačevati in je čas, da se spravim v pogon.
Spomlad je zame skoraj idealni čas za tek in nabiranje kondicije, ker temperature niso tako visoke, a tudi ne pretirano nizke.

Danes sem se odpravila na svoj prvi spomladanski tek in ga odpravila precej zadovoljivo, čeprav me je med potjo ob spominu na predlansko formo kar malo stisnilo, ampak nekje je treba začeti. Letos sem tekla le dvakrat, zato sem se odločila, da bom začela postopoma in ne pretiravala, saj sem imela pred kratkim probleme s bolečinami v kolenih zaradi vadbe Brazil Butt Lift.

Zunaj je bilo 9 stopinj celzija, vendar kljub soncu ni bilo toplo, saj je precej pihalo. Oblekla sem tekaška oblačila (dolge hlače, kratko majico, dolgo majico, nogavice, "buff" in naušnike), si nadela merilnik srčnega utripa in uro Garmin, ki me spremlja že 3.5leta pri rekreaciji. Izbrala sem si malo razgibano makedamsko pot v gozdu in naredila intervale 3x800m z vmesno 60-90 sekundno pavzo, da mi je utrip malo upadel. 
Srčni utrip sem skušala držati pod 170 udarcev/minuto, večinoma se mi je gibal med 150 - 165. Ogrela sem se s 5-minutno hojo in na koncu še 5 minut hodila za ohladitev. Pri teku sem imela povprečno hitrost 7,87km/h.


Če pomislim, da sem včasih tekla precej lahkotno, danes nisem imela tega občutka, ampak se zavedam, da bo za to potreben čas in ko bom prišla do tega, bo res super. Do takrat pa se bom poskušala veseliti vsakega napredka, ki ga bom dosegla.

Ni komentarjev:

Objavite komentar